16.7.2012

Sveitsin ostoksia

Tässä olis pläjäyksenä vähän tuliaisia Sveitsistä :) Joukkoon on eksynyt muutama ei-tuliainenkin, jotka kuitenkin sattuu olemaan suht samoihin aikoihin hankittuja. 

Primarkin ostoksia, musta jakku on tosi jees, makso 20€ :) Valkonen pitsimekko on Sveitsistä, ihana!
Valkostavalkosta, pitsiäpitsiä
Vähän rantarelettä, vaikkei näitä varmaan tänä kesänä pääsekään PRKL sateiden takia käyttämään :(
Vähän pinkkiä ja tyttömäistä kukkaa
Lempparit! Tosiaan, näille kahelle kerty hintaa se 80€ ja varmasti oli jokaisen sentin arvoisia.
Primarkin tuliaisia, tennarit 3€ / pari, baltsut 5€, korkkarit (aitoa nahkaa?!!) 15€
Nämä mussukat pistettiin tilaukseen Sveitsin puolella, koska mun lahjakortti oli menossa umpeen.
Nyt on kunnolliset lasit, jotka toivon mukaan on, pysyy ja kestää :)
Rakastuin tähän tuoksuun tsekkiläisen Kristynan "iholla" ja oli mun vähän tax-free shopattavakin.
Tää muistuttaa aika paljon mun mielestä Guccin Flora Garden Collectionin tuoksuja, joista yks
on mulla hankintalistalla ollut jo pitkään. Kaksi kärpästä samalla iskulla siis ;)






Ohhoh, onhan tossakin jo aika paljon lumppuja lisää meikän vaatehuoneeseen, hups. No, oon onneks tänään ollut tosi ahkera ja taas tonkinut koko vaatehuoneen läpikotaisin ja heittänyt vanhoja, pieniä, isoja, käyttämättömiä yms vaatteita myyntiin Facebook-kirppareille. Joten, tilanne on win-win. Nyt oon myös päättänyt, että jos jotain ostan, niin lähtee tieltä aina vaatteita myyntiin.

Huomenna muutaman vapaapäivän jälkeen taas työn aherrukseen, tuleva viikko on aika hurja töiden osalta, mutta eiköhän se siitä :) vieläkin niin intoa ja tarmoa täynnä ton duunin suhteen, että oksat pois! Tuleekohan tää mun innostus hotellialaa kohtaan koskaan loppumaan? Who knows - ehkä hyvä näin ;) Kertokaa hei jotain teidän kesästä, haluan kuulla! 
Ikävä teidän kommentteja ja kuulumisten vaihtoja!!

3 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita oot ostanu!Ostin Tukholmasta vähän samantyyliset hopeiset sandaalit. Mä oon vaan tehny töitä ja haaveillu kesästä. Olin viikon lomalla ja vettä sato joka helvetin päivä, mut ei haitannu ku olin rakkaiden siskonpoikien kanssa mummolassa(päivät loppu kesken, oli niin hauskaa meillä). Meinasin pitää vielä muutaman viikon lomaa elokuussa, ehkä heitän talviturkin pois sillon! :D Tää lähtee syksyllä jatkamaan koulua, paluu maanpinnalle.. Loppukesän ystävien luo Italiaan-reissu peruuntu kiireiden vuoksi mut sitten syyslomalla yritys uusiks! Tekis mieli ottaa loppukesästä äkkilähtö mut ei tiiä kerkeekö.. :/

    VastaaPoista
  2. Eii, olisit laittanut sun vaatteita myyntiin huutonetiin, niin meillä lukijoillakin olis ollut mahdollisuus löytää löytöjä ;)

    VastaaPoista
  3. Peppa: Nyt olis luvattu tälle viikonlopulle kunnon kesäkelejä (ei varmana tuu), elättelen toivoa, et pääsisin nyt talviturkin heittämään :D äkkilähtö kyllä täälläkin houkuttelis ja kunnolla, tää kesä on ollu SURKEE! kerran oon istunut terassilla ja EN KERTAAKAAN ole aurinkoa ottanut! yh. Syyslomalla Italiaan, kuulostaa ihanalta suunnitelmalta!<3 toivottavasti toteutuu!

    Anonyymi: Maybe later ;) aika paljon jäi vielä myytävää, täytyypi katsoa mitä niille keksin (:

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!