1.9.2011

Dreams of summer


Kattokaa miten ihania kaikkia kesähepeneitä! Ah, voi kun mäkin aina jaksaisin pänttäytyä ja pynttäytyä. Jos aikaa ja energiaa riittäisi, niin nää ylläolevat kuvat olis aikalailla sitä "dream-minää". Tää on ihan kauheeta olla shoppailulakossa (HUOM! Kirppareita eikä huuto.nettiä lasketa, mun päivät on pelastetut :D) nyt sinne Miamiin asti, lyhyellä matikalla se tekee melkeen kolme kuukautta! Ehkä mä sinnittelen, ehkäpä..

Vähän inspiskuvia ja muutenkin pukeutumiseen hiukan motivaatiota ja inspiraatiota rakastan haeskella weheartista!  Ihana maata sohvalla tukkatakussa, pummivaatteet niskassa ja perse mustelmilla eilisistä migreenisekoiluista ja tuijotella noita maailman siisteimpiä kuvia! Parasta viihdettä :)

Elämä nostaa taas päätään 24tunnin päässä jomotuksen jälkeen ja tuntuu, että muutenkin alkaa vähän arkeenkin tulla jotain tolkkua. Koulu rullaa omalla painollaan aivan hemmetin kovaa eteenpäin ja tätä vauhtia mun koulu aika pitkälti loppuukin ensi vuoteen. Töitä piisaa, ehkäpä jopa liikaakin, mutta onneks niitä kuitenkin taas on :) Se mun toinen työpaikka ei ehkä ihan ole mulle kaikkein ominta, mutta kyllä siellä jotenkin viihtyy ja jaksaa päivästä toiseen kipitellä vikkelästi ja koittaa hymyillä. Mun "vakkarityö" taas, eli hotellihommat, on kyllä aivan rakkautta mulle päivästä toiseen. Välillä tuntuu, että päässä on pakko olla oikeesti jotain vikaa, kun saan mun työstä ihan hirveitä kiksejä ja OIKEESTI teen sitä hymy suin joka hetkestä nauttien! Aijai, huomenna taas töihin, mmmmmm :D

Katotaan kerkeenkö huomenna mennä jammailemaan Jukka Pojan tahtiin Lutakkoon, olis kyllä ihan huippua. Meilläkin olis pupin kanssa kuukausipäivä.. Niin se aika vaan rientää, kohta me jo kiikutaan kilpaa kiikkutuoleissa ja nauretaan yhdessä tekohampaat lennellen.
I would call it love 

Ps. Iskeekö blogin uus leveys paremmin kun se entinen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!