12.3.2011

Viimesiä viedään..

Voi jessus, mikä viikko mulla on ollut! Tiistaista asti oon vetäny töissä iltavuoroja ja on kyllä kaikenlaista tekijää mahtunut kuvioihin mukaan - ambulanssia, tikkejä, virtsaamista, sammumista, iskusilmiä, ehdotuksia, yhtäkkisiä out of the blue kilahtamisia, sekopäitä ja pari ihan normaaliakin asiakasta. Mutta ai jumatsukka miten mä siltikin tykkään mun työstä! :)

Nyt vedetään sitten astetta rankempi päätös tälle hirvittävälle viikolle, nimittäin eilinen alkoi näin:

- 7.00 heeeeräääätyyyys!
- 9.00 - 12.00 Enkun tentti Korpilahdella
- 17.00 - 21.00 Mörköoopperaharkat Jyväskylässä
- 22.00 - 05.00 yövuoro töissä


Jaaa sama jatkuu tänään. Herätty on klo 9.00, siitä pikkuhiljaa Mörköharkkoihin valumaan, klo 14.00 asti siellä lapsia laulauttamassa, nyt pienen pieni hengähtämistauko ennen kun suuntaan taas kohti yövuoroa ja kaikkia niitä supermielenkiintoisia asiakkaita!

Palataan heti, kun mun sydän lakkaa jyskyttämästä miljoonaa ja sataa tän menomäärän vuoksi ja kun yöunet on hieman pidempiä kun 3h :))

Hei ps! Meillä on viikon päästä Mörköoopperan ensi-ilta, oon ihan tutinoissani! Käykääpä kattoo meidän upea juliste täällä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!