30.10.2010

Day 2: A Picture Of Your Favorite Animal

Jos oikein tosi paljon haluaa, niin saako sitten? pliiiiiiiiiiiiis

Mä en kestä enää, en voi kattoa näitä lutusia enää hetkeäkään, muuten lirautan kyyneleen. Koirat on maailman ihanimpia, mä niin haluan meille pienen pikkuisen tepsuttelemaan. Mutta ei vielä, Jannina, ei vielä. Kohta :) 

Oon haudutellut ideaa omasta koirasta nyt noin 2 vuotta. Aina ennen "esteenä" on ollut se, että en oo halunnut ottaa koiraa yksin, mitä sitten jos mä vaikka joudunkin lähtemään reissuun yms? Nyt olisi Jompsukin pientä hoivaamassa. Joten se puoli on vihdoinkin checked. Vielä pari vuotta lisää joudun oottamaan, koska en myöskään halua ottaa koiraa opiskelijaluukkuun opiskeluvuosien keskelle. Mulle koira tarkoittaa melkein samaa kuin lapsi, pienen pieni olento, joka ei pärjää ilman mua. Rakkautta, lämpöä, hoivaamista ja ennen kaikkea aikaa. 

Kyllä mä jaksan vielä odottaa hetken!

Ps. Yks päivä kun mulla oli tosi tylsää ja sitten vähän päästin itkun ja Jompsu kysy, että voiko se jotenkin parantaa mun oloa, niin tomerana tokaisin itkun keskeltä, että "Joo, osta mulle koira!!" :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!