9.7.2010

Warm and sunny summerdays

Ootteko kenties yhtään kurkannut viikonlopun tai ens viikon sääennusteita? Ahhhh, +30c kuulostaa mun mielestä mielettömältä! Oon varma, että Jumala haluaa olla armollinen mulle, koska antaa mun nauttia ihanasta lämmöstä mun YHDEN viikon lomallani (joo, hypin innosta tasajalkaa tosta 2pv lomasta + palkattomista 5 päivästä...) Valitus sikseen, parempi tuokin kun ei mitään :) ja itehän mä vapaaehtoisesti työsuhteeni katkaisin tokaa kertaa Jenkkeihin lähtiessäni, en kadu.

Ja ei sillä, ettei nää menneet viikotkaan olis lämpimiä ja aurinkoisia ollut :) ollaan Jompsun kanssa ahkeran remppa-aherruksen ohessa käyty ihan hulluna pyöräilemässä ja kuluttamassa yhtä salaisuus-rantapaikkaa ihan urakalla:

Lomaviikon suunnitelmissa ei juurikaan ole yhtään mitään, lovely! Jompsu on just ton viikon töissä Lahdessa, joten tää loma on täysin ja vain ainoastaan mulle itselleni pyhitetty :) aijon viettää aikaa mun rakkaiden ystävien kanssa paljon. Aijon maata auringossa aamunsarastuksesta iltamyöhään. Aijon syödä ihan SIKANA jädeä. Aijon olla tekemättä mitään ja vaan nauttia tästä kivasta elämästä. Ja ainiin, Belli lapsineen rantautuu Suomeen ens perjantaina 15.7 ja mä pyrin kyllä heti änkeämään mun mahtavia muksuja moikkaamaan! Voisinpa vaikka kehitellä jotain kivaa, Korkeasaarta yms :)

Katsotaan mitä ensi viikko tuo tullessaan, tää mamma siirtyy nyt kesälaitumille huimaksi viikoksi! Vi hörs beibsit ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!