11.5.2010

Vappu update

Noni! Nyt on sitten varmasti kaikki halukkaat saanut kutsun mun blogia tulla jatkossakin seurailemaan ja voin taas hyvillä mielin jatkaa samalla tutulla tavallani bloggailua :) ahhh, helpottaa jo nyt kun tietää, että ei ihan kaikki pääse kurkkimaan mun lörpötyksiä ja muutenkin tuntuu kivemmalta!

Mulla on jäänyt monen monta mielenkiintoista juttua kertomatta sen takia, että oon halunnut saada tän salasanahärdellin päätökseen, joten pahoittelut, että nää pari höpöhöpö-juttua tulee aikamoisella viiveellä. Mut alotetaan vappu-kuva-pläjäyksestä pikkuisten sepostusten kera :)



Valmistauduttiin Sofian ja Saaran kanssa Soffulla, jossa pistettiin aikamoiset muotishow-näytökset pystyyn "onks tää mekko hyvä?" "ei sittenkään tätä!" "ÄHHH, mitä mä puen päälle!!" Kaikki meistä loppujen lopuksi onnistu änkemään päällensä jotain vaaleanpunaista/puuteria, joten aika sulonen kolmikko oltiin ;) Syötiin massut täyteen kaikkea tosi hyvää ruokaa ennen illan koitoksia ja juotiin vielä maittavampaa skumppaa :) Ramilla oli pari kaveria kylässä käymässä myös ja me sitten jostain syystä päädyttiin pelaamaan porukalla"mä en oo koskaan"-peliä. Kyllä tossa pelissä aika paljon yllättävää ja pelottavaa muista paljastuukin! :D

Kun alko "mä en oo koskaan"-paljastukset menemään liian villeiksi, me tytöt heittäydyttiin taksin kyytiin ja otettiin suunnaksi Lauttasaari, jossa meidän yhdellä tutulla oli kotibileet :) Linda-neitonen siellä meitä jo odottelikin!



Oli hauskaa siihen asti, kunnes bileet alko mennä ylläolevan kuvanlaisiksi. Joo, jotain 15v ryhmärämppäämistä.. Mut muuten oikeesti oli tosi kivaa ja tuli ihan karmee ikävä niitä aikoja, kun ei vielä päässyt baariin ja aina oli kaikenmaailman hauskoja ja legendaarisia kotibileitä.

Kotipirskeiden jälkeen otettiin suunnaksi keskusta. Taksia odotellessa itsekukin maisteli hieman salmaria isänmaallisuuden kunniaksi :)



Taksissa muutamat meistä otti pienet nokkaunet, jotta kestäis jaksaminen yön yli pämppäämisen. Ihmisten ilmoille saavuttaessa me päätettiin mennä Iguanaan istuskelemaan ja nauttimaan hyvästä seurasta. Arvaattekos kuka tässä vaiheessa liitty meidän seuraan... :)



Loppuyöstä meitä oli aika isokin porukka istuskelemassa, juomassa ja syömässä Iguanan nurkassa ja kyllä juttua riitti! Mitä nyt allekirjoittanut oli sellaisessa positiivisessa huumassa, ettei oikein kyennyt osallistumaan mihinkään järkevään keskusteluun.. Saara päätti vielä 10min ennen pilkkua repästä ja länttästä pöytään ämpärillisen mansikkamargaritaa, joka jostain syystä pääty loppujen lopuksi pitkin pöytiä, voi saaraa :) Pilkun jälkeen porukka hajaantui ja minä ja mun prinssi valkealla hevosella varustettuna kipiteltiin mun kummitytön luokse salaa yöksi (mullahan ei vielä ole sitä asuntoa :D). Oli siinä aamulla naurussa pidättelemistä ja hieman selittelemistä, kun klo 9.50 aamulla ovi käy ja Clara äitinsä kanssa hämmästelee, että Jannina ei ollutkaan yksin :D hahaha!

Sellainen vappu mulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!