14.3.2010

Pikkuhiljaa hyvä tulee :)

Dieetin toinen viikko polkaistiin eilen käyntiin ja hyvältä tuntuu :) Mulla itelläni ei ole vaakaa, jonka vuoksi en tiedä paljonko kiloja on lähtenyt jos edes on, mutta ei se mua niin paljoa liikauta - varmaankin ahdistuisin liikaa, jos jokaikinen aamu ja ilta hyppäisin vaa'alle ja surkuuttelisin ei-kadonneita kiloja. Enemmänkin mua innostaa se, että itse huomaa omilla silmillään, että näyttää "pienemmältä" ja että ennen piukeat farkut menee nyt hieman mukavammin jalkaan :) JEE!

Oon hirmuhyvin pitänyt kuurista kiinni ja jos oon lipsunut, niin oon syönyt jotain "toisen päivän" ruokalistalta. Dieettiin kuuluu terveellisiä ruokia kuten pinaattia, kananmunia, kalaa, parsakaalia ja raejuustoa sekä hyvin vähän huonoja hiilareita (pastaa, valkoista leipää yms). Lihaa syödään ja paljon! Mä vielä tän viikon itse tutkiskelen, että onko tää puputtaminen ihan huuhaata ja jos oikeesti jotain näkyviä tuloksia ilmaantuu, niin voisin tänne kirjotella siitä enemmän :)

Mut jos ei muuta tulosta ole tullut, niin ainakin oon oppinut hillitsemään "turhaa" syömistä ja turhia hiilareita sekä ymmärtämään veden juonnin tärkeyden.

No oho, dagen efter nyt tietty oli aika paha tän dieetin kannalta (ja unohdetaan myöskin ne alkoholinautinnot lauantailta), senhän kaikki ymmärtää, mut tän enempää ei tullut mussutettua! :) Tosta jos heivais jauhelihakastikkeen (nam, oli ihan törkyhyvää) ja feta-oliivi-sipuli-snacksin, niin se oliskin melkeen ollut sitten täysin ohjeen mukaan.

Ja kohta pääsenkin jo pyörän selkään kunhan toi kevät tuolta pikkuhiljaa saapuisi! Koko viime kesän ja syksyn mä pyöräilin ilmojen salliessa töihin ja takas (10km/suunta) ja aijon samaa jatkaa tänäkin vuonna :) vähän jo kuumottelee, pyöräily on niin rentouttavaa.

Ja sitten tiistai-kevennykseksi sunnuntaimörökölli:

Hahaha, I know, I look so cute :D

3 kommenttia:

  1. Oi, tuo sohva on aivan ihana! ^^ Ja mullon ihan samanlaisia ajatuksia täällä, itteni suhteen siis, vaakoja tarvitaan ainoastaan matkatavaroiden punnitsemiseen! :)

    VastaaPoista
  2. hej jannina, ootko sä käynyt suomen vai ruotsin kielisen koulun?

    VastaaPoista
  3. Susette: Toi Sofian ja Ramin sohva on niin luksus! ihana pehmeä perhesohva, johon änkesi ainakin 7 ihmistä Olympialaisten aikoihin :D nyt mua alko vähän pelottamaan, kun pyysin vaakaa synttärilahjaksi, että tuleeko siitä sellanen kauhee masentaja :s Hope not!

    Anonyymi: Hej på dej! Oon käynyt ihan suomenkielisen koulun :) ruotsi tulee isän puolelta.

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!