22.3.2010

Aikuinen nainen

Hyvää synttäriä vaan mulle, arvatkaa mitä sain tänä aamuna suuren päivän kunniaksi.. Kourallisen virolaisia putkimiehiä mun ovelle kolkuttelemaan! jep, putkiremppa alkoi TÄNÄÄN klo 7.00 mun asunnon osalta ja sehän tarkoittaakin kuukauden evakkoa, nice. No ei se mitään, muuten on ollut ihan mahtava maanantai.

Ei kyllä työnteosta tuu tänään mitään, kokoajan tapahtuu niin paljon! Synttärit, soittoja, viestejä, putkiremppa-asioita, kertomuksia meidän lauantaista (vähän hatarat muistikuvat itselläni, olin niin seitsemännessä taivaassa koko illan ajan) ja kaiken kukkuraksi mua pyydettiin tänään kummitädiksi, awww! nyt kyllä ajatukset harhailee ihan muissa asioissa kun näissä hotellivarauksissa :D Tällä hetkellä oon ehkä eniten innoissani ja liikuttunut tosta kummitätihommasta.

Illalla kokeilen keskittyä kertomaan teille meidän bileistä, jotka oli ihan uskomattoman hauskat :) ja kuviakin olis jonkun verran.. vi hörs!

8 kommenttia:

  1. meillä on synttärit samana päivänä,
    onnea sullekin :)

    VastaaPoista
  2. onnea paljo!

    -janita

    VastaaPoista
  3. Onnea!

    Hei tuli mieleen yks kysymys mitä oon pohtinu tässä vähän aikaa. Miten siellä Usassa tää homma menee, liikkuuko mustat enemmän omissa porukoissaan ja valkoiset omissaan? Totta kai kaikki voi kavereita keskenään olla jne, mutta tajuut kai mitä meinaan :)
    Ku oon saanu vähän sen käsityksen, että olis vähä eri porukoissa. Vai miten on? Oliko/onko sulla esim. Californiassa yhtään mustaa kaveria?

    VastaaPoista
  4. Susette: Kiitos suunnattomasti :)

    Annukka: Ai on! No onnea sulle myös myöhässä :) Mulla muuten on tohon meidän syntymäpäivään (2203) joku ihme maaginen yhteys, aina kun nään sen jossain, esim mikron kellossa, niin joudun ihan ihmeelliseen transsiin ja oon täysin sitä mieltä, et sillä on joku tarkotus :D Sen takia oonkin vahvasti uskonut, että eräs mies, joka on syntynyt samana päivänä, on mun tuleva aviomies (vaikka siinä miehessä ei ole mitään mua kiinnostavaa :D)

    Sini: Kiitos :)

    Janita: Kiitti paljon!

    Anonyymi: Kiitos onnentoivotuksista :)

    No itseasiassa nyt kun aloin tarkemmin pohtimaan tota sun kysymystä, niin pakko kyllä myöntää, et niinpä se taitaa vähän mennä: mustilla on omat porukkansa ja valkoisilla sitten omat. Mullakaan ei jostain syystä ollut yhtäkään tummaa kaveria (harmi). Asu siellä poikien (Jeffreyn, Arnon yms) kämpillä yks tumma poika, joka kuitenkin aina hävis omien kavereidensa matkaan ja näyttäyty harvoin, kun taas kaikki loput hengaili niiden toisten talolaisten kanssa! Eihän tietty voi yleistää, mut tää on ainakin mun kokemus tästä asiasta :)

    Mun mielestä tällaset "jaot" värin mukaan on aika harmillisia..

    Ja ps. Mun mielestä tummat jenkkimiehet isoine huulineen on NAM!

    VastaaPoista
  5. Siksi mä vähän kyselinkin, ku pelottaa, etten saakkaan tummaihoista aviomiestä itelleni :( haha

    Kiitos vastauksesta! Ja joo siis ne vaan tuppaa olee useammin komeampia kuin valkoiset! Esim. joku Reggie Bush..................

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: OI NAM! mä en oo koskaan ennen kuullut/nähnyt kuvissa Reggie Bushia. Mä oon kyllä paljosta jäänyt paitsi! namnamnam. Vähän vaan bootya keikuttelee sinne Walk Of Famelle niin kyl se siitä ;)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!