18.2.2010

Those were the days

Käydään kampaajalla kihartamassa tukkaa, pistetään pari tekoripsitupsua silmäkulmaan, lakataan kynnet pukuun sopivalla värillä ja hermoillaan niin pirusti.. Aaahh, ai että, mä oon niin kade niille, jotka on tänään päässyt tanssahtelemaan kikapoota ja muita ihania ja legendaarisia tansseja. Mä tanssin Vanhat kolmisen vuotta sitten (MITÄ, onko siitä jo niin kauan aikaa!?) ja oli kyllä sellanen prinsessa-päivä, jota tuun aina muistelemaan hymysuin :)

Minä ja ylpeät vanhemmat ;)

Tanssipari, joka tosi hyvin tsemppas ton mun puvun kanssa. Niinkun näkyy niin se on aika huge ja laahaa maata ihan mukavasti, joten tallomisongelmilta ei oikein voinut välttyä. Ylläolevassa kuvassa varmastikin menossa juuri Vanhojen oma tanssi, jossa mulla oli oma kädenjälkeni mukana. Se oli niin hulvaton, ainahan ne tuppaa olemaan! :)

Lähempää kuvaa mun puvusta. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä kun pukuun törmäsin. Just tarpeeks prinsessamaista mun makuun. Jos tanssisin vanhat uudestaan, valitsisin ehkäpä hieman yksinkertasemman puvun. Mut on se kyllä hieno! Tällä hetkellä puku on toista kertaa lainassa, aina se näin Vanhojen tanssien aikaan seilailee pitkin maita ja halmeita :)

Ja sitten vielä kuvaa koko Kunkun konkkaronkasta, mut löytää tosta eturivistä keskeltä. Hieman haikailen lukioaikojen perään, oli niin ihanaa kun ties kokoajan mitä oli tekemässä ja elämä oli vielä mukavan rentoa. Mut emmä näistä lukion jälkeisistäkään vuosista valita, rakastan haasteita ja niitä tässä kyllä on ollut! Ja oon mä joutunut väkisinkin aikuistumaan ja siitä mä oon ainoastaan kiitollinen.

Toivottavasti kaikkien tanssit on mennyt hyvin, pitäkää hauskaa jatkoilla, mut tyylillä sit ;) huomen täytyy vielä danssuloida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!