8.1.2010

Day at the beach


Meilla oli tanaan ihan tosi kiva paiva lasten kanssa :) Lahettiin aamulla aikasin Gummanin kanssa seikkailemaan Laguna Beachille ja loydettiin ihan sattumalta tollanen supernatti "private beach". Juostiin aaltoja karkuun, leikittiin hippaa "luolissa" ja kerailtiin simpukoita - ma ainakin nautin! Biitsin jalkeen mentiin puistoon ja gumman hurmas vieressa pelailevat korispojat ihan taysin. Onhan siina nyt kaikki aivan polvillaan kun toinen menee rapsyttelemaan noita suklaasilmiaan, aww.

Illalla kun gubbenkin oli kotona, vietettiin varmaan 2 tuntia lasten huoneessa jokaikisella lelulla leikkien ja pelilla pelaillen! Lasten lemppari on ehdottomasti se, kun Jannina on itkeva potilas, jolla on oksennustauti.. mmmm, pitaisko mun huolestua? Ja lentsikat, jotka lennattaa gummanin prinsessoja on kans aika kova sana.

Pakko kertoa teille, miten gubben sulatti mun sydamen tanaan. Meidan leikeissa lentsikat lentaa aina Suomeen ja ma sitten kesken leikin kysyin, etta gubben tuuthan kesalla Suomeen moikkaamaan mua? Ja muistutin myos, etta kesalla olis korkea aika gubbenin tulla pitsakesteille mun kotiin, niinkun sovittiin jo viime kerralla. Gubben ei vastannut mulle mitaan, kaveli vaan mun luokse, halas ja kaperty syliin. Siina se istua tuhisi ainakin 5minsaa ja arvaatte varmaan kuka itki silmat paastaan.. Ma en oo ikina ennen nahnyt gubbenin tekevan mitaan vastaavaa, olin niin hakeltynyt. My baby.

Lasten nukkumaanmenon jalkeen paatin ottaa hirveen spurtin ja kavin pitkasta aikaa juoksemassa. Ja ma juoksin oikeen kunnon lenkin, tunti siina vierahti :) ah ihanaa. Kesakuntooooooon (in my dreams)

Sellanen paiva taalla Atlantin toisella puolella, mites siella? :)

4 kommenttia:

  1. Mulle taa vaihdosta vastaava nainen soitteli illalla, kun vietettiin tyttojen iltaa ja nayttaa nyt silta etta Jenkkien sijaan lahdenkin Etela-Afrikkaan vaihtoon kesalla! 8) Sellasta tanne! Tuun sitte joku toinen kerta moikkaamaan sua! (;

    VastaaPoista
  2. Päivän ei liity aiheeseen-kysymys :D Onks Gummanin hiukset leikattu vai onkse vaan noin lyhyet muuten? Mietin vaan kun Noralla oli 2,5 vuotiaana jo olkapäille ylettyvät hiukset, hassua :D

    VastaaPoista
  3. J: Eika, vahan kivaa! Sahan tykkasit Etela-Afrikasta ja paljon, etko? varmaankin odotus on kova ;) Ehka ma reppureissaan kesalla AFRIKKAAN!

    Marke: se on tollanen pottapaa, jolla ei hiukset vaan yksinkertaisesti kasva! kaikki aina luulee etta se on poika :( mun pikku rinsessa. Haluisin kyl et silla olis sen verran pitkat hiukset, et voisin naperrella niihin kaikkii kivoja pampulajuttuja!

    VastaaPoista
  4. Joo, paaaaaaljon! Tervetuloa sinne siis! (;

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!