9.11.2009

Still trying to find the dress..

Monday, what a perfect day for shopping :)

Ma edelleenkin metsastan sita THE mekkoa Vegasiin. Ja hiukan kaikkea muutakin.. Otin tanne mukaani valehtelematta yhet farkut, yhen hameen, 3 mekkoa (nanny dresses) ja pari normaalia toppia + jumppavaatteet, that's all :D Kenkia edustavat Niket, ballerinat, sandaalit ja juoksukengat.. tuntuu jotenkin vahan pummilta kulkee joka paiva samoissa kledjuissa, joten oli pakko taydennella tota mun vaatekomeroa hiukan:

Juhlamekko 12$, Charlotte Russe
En oikeen tieda miten ton varin selittais, mut se on hirmukiva ja aivan erilainen kun mita toi kuva antaa ymmartaa! Taa oli alennuksessa ja TOSI halpa, joten miksei ;)

Juhlamekko 25$, Charlotte Russe
Taa on viela harkinnan alla. Lohenpunainen superlyhyt mekkonen, joka on kiva muttei sit ehka kuitenkaan oo.. HJALP!

Valkoset rintsikat 7$, korvakorupaketti ja niittiset kasikorut yhteishintaan 8$, Charlotte Russe
Rintsikat on supersopot ton pitsin takia! ja mika toi hinta on olevinaan, noin 5e?! kaikki rintsikat makso siella ton 7$.. Korviksia tarvii aina ja kasikorut nyt vaan tarttu mukaan.

Musta liehupaita 12$, WetSeal
Kampanja oli "buy one, get one for a penny". Halusin sellasen normaalin valkosen villapaidan, joka sitten oli pennyn kun nappasin tan siihen rinnalle. Ihan jees, tiedan vaan ettei taa paita tuu olemaan lemppariaineistoa :D

Vaaleat farkut 25$, WetSeal
Tummat farkut 10$, Forever21
Mun omat ihanat ja maailman parhaimmat farkut hajoo kasiin :( reitta tursuu ainakin viidesta eri reiasta, joten oli pakko muiden ihmisten takia taydentaa hieman farkkuvarastoakin.

Vaikka taa mekko olikin kiva, niin jatin sen ostamatta. Ehka se oli vahan liian horso ja toi vahan liikaakin joulun mieleen, ainakin mulle. Ja ma en haluu enaa yhtakaan mustaa mekkoa! Oon aina lahossa hautajaisiin kun on jotkut kivat bileet yms kyseessa. Ehka taa vallitseva mustuus mun kaapissa selittaakin tan paivasen hurahtamisen varikkaisiin mekkoihin.

Huomasitte muuten varmaan, etta oon loytanyt uuden lempparin 21:n, WetSealin jne rinnalle. Kiitos ihan superisti Charlotte Russen olemassaolon kertomisesta teille kaikille :)

Shoppailun lisaks oon juossut, laiskotellut ja nahnyt paria kaveria Fashion Islandilla. Mulla on vahan kuumeinen olo. Hmh. Malinin tapaaminen muuten siirty talta paivalta huomiselle, odotan innoissani!

Eipa muuta, nyt paata tyynyyn ja peittoa korviin.
HAVE A GREAT WEEK U ALL!

5 kommenttia:

  1. Kauan oot siellä tällä kertaa? Kauan oot nyt jo ollu? :) Onks siel kuuma? :-D

    Charlotte Russe on kyl ihana!!! <3 /etkö oo F21:sta nyt löytäny mitää? :o

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Oon tammikuun puoleen valiin asti, tulin pari viikkoa sitten, eli 2,5kk tulee oltua talla kertaa :) Ei taal enaa oo mitenkaan hirveen kuuma (22c), on nimittain "talvi" :D ihmiset oikeesti kulkee pipot paassa ja talvisaappaat jaloissa, kun on astekin alle sen normaalin 25c.

    Joo, ma taisin rakastua Charlotteen taysin.. Ja oon ma 21:sta ostanut yhen musta bilemekon ja sitten pari rantarytkya mut muuten on aika heikot ollut apajat, pakko myontaa! Kaupoissakin nakyy taa talven tulo, villatakkia, hanskaa, ugg-bootsia, takkeja.. Mut kyl ma kohta paasen taas vauhtiin :)

    VastaaPoista
  3. Siis mä en kestä..mikä toi Charlotte Russe on ja miks mulle ei kukaan kertonu siitä, kun olin siellä? Ja Jansku, toi musta mekko on upee ja niin Vegas baby! " Liehupaitakin" näyttää kivalta!
    J

    VastaaPoista
  4. Moi Jannina ja kiitos kun olet kirjoittanut tätä ihanaa blogia!
    Olen miettinyt lähtöä aupairiksi californiaan. ainut asia mikä jarruttelee on se että olisin siellä vuoden, voisitko sinä kuvitella olevasi siellä vuotta?

    VastaaPoista
  5. Juuli: Esim Mission Viejossa oli siina alakerrassa aika keskella Charlotte Russe. Se on samanlainen melkeinpa kun Forever21, tosi halpaa, mut jotenkin laatu nayttaa olevan parempi kun 21, tieda sitten.. Ja ma aijon ottaa IIISON matkalaukun mukaan Vegasiin, pakkaa kaikki vahaiset vaatteet mitka omistan ja ottaa mukaan :) kyl ma varmaankin taivun kans sen mustan puoleen :)

    Malina: Ma voisin kuvitella jaavani tanne koko loppu elamakseni! Oikeesti :) Varsinkin tassa perheessa ja nailla seuduilla haluisin olla kauemminkin, mut kun mun on pakko alkaa opiskella, etten jaa ikuiseksi aupairiksi :D Tanne vaan! Vuos tietty on eri juttu kun naa mun lyhkasemmat ajanjaksot mut emma usko, etta se paljoa muuttaa :) Tsemppia aupairiksi lahdon suhteen!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!