24.11.2009

New Port Beach

Sunnuntai aloitettiin Annan kanssa New Port Beachilla aurinkoa ottaen ja paivasta nauttien :)

New Port Beach on ehdottomasti vierailemisen arvoinen ranta ja koko paikka muutenkin. Siella ne Summer ja Marissa aina hengailee ja lakkailee kynsia :D

Illalla kaytiin viela kattomassa Holiday Seasonin alkajaisia yhdessa hotellissa. Siella syotiin pipareita ja juotiin kuumaa kaakaota, kuunneltiin tonttumusaa bandin saestamana ja moikattiin pukkia. Kohokohtana oli Christmas Treen valojen sytytys:

Mun mielesta on koomista, etta joulukuusen vieressa huojuu palmupuu tuulen mukana..

Gummankin nautti joulufiiliksesta :)

Piparkakkutalo, joka painii hieman eri sarjassa kun suomen piparkakkutalot..

Siina taisikin olla mun viikonloppu. Kiitos Anna mahtavasta seurasta ja kiitos O.C. upeista maisemista ja keleista :) I love my life here.

6 kommenttia:

  1. Iiiiiihana postaus :) ihan mahtava lukea näitä sun postauksia, tulee hyvä mieli. Ootko ajatellu jäädä sinne koko vuodeksi?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ihana kuulla etta tykkaat! :) Jos ma olisin suomessa ja kattelisin tallasia ihania rantakuvia, jossa tallanen mohkale hyppii ja pomppii niin pakko sanoa, et tulis mullekin hymy huulille :D

    Mulla on salaisuus liittyen sun kysymykseen, mutta en paljasta sita viela ;)

    VastaaPoista
  3. Uuu, kerro jo! :D jos mahdollisuus on, niin jää ihmeessä, kerranhan vaan ollaan nuoria ja jos tollanen tilaisuus on niin miksi jättää käyttämättä ;) niin ja tietysti olis kiva lukea sun blogiteksteä sieltä oc:sta pidempääkin! tulee itellekin kauhea au pair kuume, ainakaan järjestön kautta en pääse jenkkeihin 2 vuoteen kun oon just tullut takasin..

    VastaaPoista
  4. Pauliina: Viela vahan aikaa pidan teita jannityksessa ;) Ja aivan, viela kun jaksaa ja on mahdollisuus, niin mun mielesta kannattaa menna ja tehda! Ettei sitten vanhana joudu voivottelemaan kun ei tehnyt asioita nuorena.

    Missapain Jenkkeja olit? (oon varmaan kysynyt jo aikasemminkin) Ja hei, aina voi tulla lomailemaan :)

    VastaaPoista
  5. Totta, mä nimittäin kadun nyt vähän kun en pidentäny mun au pair vuotta, mutta ainakin olin sen vuoden ja oon tosi tyytyväinen. yks mun elämäni parhaimmista :) Olin San Francisco bay arealla :)

    VastaaPoista
  6. Pauliina: Eli aika samoissa maisemissa oot hengaillu vai? :) ma oon huomannut, et se jarjeston kautta pidentamisen paatos on aika hankala paikka aupaireille, kun ei kuitenkaan pysty vaan parilla kuukaudella pidentaa vaan se on sit se 6kk tai vuosi, jos oikein oon ymmartanyt..

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!