2.11.2009

Malibu Beach with Anna

Ihan kiva maisema Anitan kampasta. Aamulla kun avasin silmat, aloin vaan huutamaan Oh My God:ta ja kaikki oli ihan paniikissa, etta mita, onko kaikki hyvin!? Mun OMG oli ton maiseman takia :)

Sunnuntai-aamuna lahdettiin Annan, suomalaisen aupairin, kanssa aikasin liikkeelle. Ajettiin Malibuun ja kaytiin maailman parhaalla aamiaisella ihanassa rantakahvilassa jamiii!

Taydellisen aamupalan jalkeen jaatiin Malibu Beachille ottamaan arskaa ja nauttimaan 85F lammosta. Mites toi mun mohammed-huivi?

Ma en vaan paase yli enka ympari naista ihanista maisemista. Mun on pakko hankkia sellanen kunnon jarkkarikamera, et paasen kuvailemaan kivia ja kukkia yms muuta yhta jarkevaa oikeen ammattimaisin ottein!

Kun lampo alko kayda jo liian tuskalliseks, niin suunnattiin shoppailureissulle Santa Monica Boulevardille. Anna vei mut Forever21:in ja kaikkiin muihin lempparikauppoihin. Loysin jo pari kivaa juttua, esim Vegasiin mekon, luultavasti. Kaytiin shoppailujen jalkeen viela lounaalla ja sitten olikin jo aika lahtea poristelemaan kotia kohti. Meinasin nukahtaa rattiin, olin niiiiiin poikki! Matkalla kotiin poikkesin viela akkia paratiisissani, TJMaxx:ssa ja tottakai sieltakin piti raahata jotain mukaan :D

Mun Halloween-viikonloppu oli tosi kiva, mukavinta oli ehkapa tutustua uusiin ihmisiin mm. Annaan, jonka kanssa suunniteltiin jo monia reissuja ja juttuja yhdessa :) Ja Malibu Beach oli TAYDELLINEN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!