22.11.2009

Life is so beautiful

Pari tosi nattia maisemakuvaa viime viikolta nain sunnuntai-illan piristykseksi sinne allottavaan Suomeen :)

Viime viikko meni ihan hujauksessa. Oli ihan normaalia menoa Gummanin kanssa, puistoa, rantaa, leikkeja yms. Ainoo vaan, et torstaina olin ihan hemmetin kipeena :( Melkein lahetin jo hautajaiskutsut sukulaisille, tuntui ettei kroppa kesta enaa. Ja sitten hups, perjantaina olin taas elamani kunnossa. Hahah, jotain psyykkisiaongelmia varmaan.. :D

Kuulin tanaan, etta mun pikkusisko Neela oli viety eilen ambulanssilla Jorviin tosi pahan astman takia. Soitin sille sitten heti ja se kuulosti niin reppanalta :( sen oli tosi vaikea puhua ja muutenkin itku meinas tulla kokoajan. Voiei, mulla on niin ikava mun pienen pienta junttisiskoa. Toivottavasti Neela paasee pian pois sairaalasta ja paranee. Love u sister

On se niin natti tuo mun sisko :) Samaa nakoa?

Miten Suomessa menee? Onks siella kylma ja onko paljon lunta? Taalla aurinko porottaa ja kovasti odotellaan joulua ;) Hyvaa maanantaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. neela näyttää ihan brooke hoganilta! :D

    VastaaPoista
  2. Mut brooke hogan on nätti ;) ja täällä ei oo lunta!!!!!! kirjota mulle jotain hei sähköpostiin ku en saa suhun muuten mitää sellast kaksinkeskeistä yhteyttä :D tiiäthän mun nykysen sähköpostin? ja tää blogi on jotenki tosi seko, tai siis varmaa mun kone. NEELALLE paranemisia, pikku rotalle.

    -s

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!