11.11.2009

Happy B-day Gubben! <3

Arvatkaa kuka on jo iiiiiiso poika.. GUBBEN! 5 vuotta tuli tayteen tanaan.

Meilla oli vahan extempore-juhlat, paatettiin vasta eilen pitaa partyt gubbenille ja silti juhlavieraita tuli MONTA! Ei onneks ollut mitaan overijuhlia, ei pelleja, puppydogeja, pomppulinnoja.. ihan tavalliset 5-vuotissynttarikekkerit :)

Hostisa lahti tanaan viikoks Englantiin, joten mulla on paivisin auto kaytossa ja ollaan Bellin kanssa kahestaan, jee! Huomenna meilla on Malinin ja sen tyttojen kanssa treffit yhdessa leikkipuistossa :) Perjantaina pitaiskin sitten jo olla lahdossa sinne Vegasiin, menipa aika nopeesti! Joten pakkausta ja autossa/junassa/bussissa istuskelua tiedossa ennen Vegasiin paasya. Taas on housut taynna kaikenmaailman kipittelijoita, oon niin innoissani!

Mun piti kayda ostamassa tanaan kengat Vegasiin:

Ruskeat "UGG-bootsit" 20$, WetSeal
Nailla ma nakojaan ajattelin kipitella pikkumustassani? Ma oon kans yks tollo. Nyt mulla ei oo korkkareita Vegasiin enka kerkee kayda ostamassa! :D

Dagens outfit by Gumman:
Cool beach dress, Gina Tricot
The cutest leggings jeans, H&M (a present from Jannina)
And where did those adorable chocolate eyes come from?

Good night Finland!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!