17.11.2009

Friday 13th

Mun juna lahti perjantaina 2.47PM ja tottakai ma myohastyin siita! Ajettiin Bellin kanssa junan vieressa kilpaa seuraavalle pysakille, mut missasinhan ma senkin. No eipa siina sitten muuta kun istuskelua juna-asemalla melkein 2tuntia sydan samaa aikaa hakaten, etta mita jos mun kyyti Vegasiin ei jostain syysta odota mua. Parin rauhottelupuhelun jalkeen pystyin rentoutuu kun mulle luvattiin, ettei auto lahde Vegasiin ilman mua :D

Matka-asu. Saappaat on niin taydelliset!

Multa loyty laukusta tietty iPodin lisaksi tekokynnet, joten itseasiassa asemalla odotteluaika meni hyvinkin nopeesti :) Oon muuten taysin rakastunut Ace Of Basen Don't turn around-biisiin :D

Olin ihan yllattynyt et miten Seppalan 10e tekokynnet voi nayttaa noin hyvilta!

Vihdoin kun paasin Los Angelesiin juna-asemalle, oli edessa sompailua bussien kera Santa Monicaan. Meinas itku tulla kun en loytanyt mun pysakkia! Onneks joku vahan hamarampi herra sitten kysas "Sweetie where r u going" ja neuvo mut pysakille. Bussikuski oli maailman rennoin musta nainen, jol oli JUST sellanen mustannaisen aani ja iso pylly :D se kerto mulle koko elamantarinansa ja kun tuli mun aika nousta bussista pois, se kuulutti mikkiin "Hey little one, this is yours. Take care sweetie!" ihana :)

Anita Itavallasta tuli mua vastaan pysakille, jonka jalkeen lahettiin poimimaan muita tyttoja ympari Losia kyytiin. Paastiin vihdoin siina kasin aikoihin alottamaan matka kohti VEGASIA! Tunnelma autossa oli tiivis, koska kolme suomalaista peppua takapenkilla on aika paljon.. Mulla ja Jennilla (suomi, toissa taalla) oli nestemaisia evaita mukana muovipulloissa, joten matka sujui hyvin rattoisasti. IPodit pauhas taysia Fredia, Paulaa, Anssi Kelaa yms ja Anitalla, kuskilla, tais jo matkan alkumetreilla menna hieman hermot.. SORI ANITA! :)

Lipitykset alko hieman tuntua jo kun oltiin tosi lahella Vegasia ja kaytiin pissatauolla. Mul oli niin sairas hata et juostiin Jennin kanssa ilman kenkia kilpaa vessaan! Kasienpesun jalkeen Jenni ajatteli olla ystavallinen ja avas mulle oven pois sielta vessatiloista - SIIVOUSKOMEROON :D meidan vieressa siivooja just pyyhki jotain peileja ja repes niin nauruun, kun oltiin ankemassa sinne komeroon. Voi Helgaa :) Jenni myoskin kerto, etta ei tykkaa juoda punaviinia pullosta, koska huulet muuttuu ihan punasiksi. "WTF, ma luulin et se oli valkkarii!" Hyva Jannina.

Tasan klo24.00 alko nakymaan Vegasin valoja ja ma tiesin jo ajomatkan jalkeen et tasta tulee reissu, jota en tuu KOSKAAN unohtamaan! IT'S VEGAS BABY!!

.. to be continued..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!