5.10.2009

Nanny weekend

Viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä lapsosia hoidellen :) Tässä vähän kuvasaalista lauantailta, jollon olin hoitamassa Alexin ja Katrinan serkkuja!


Ai että oli ihana sää! Aurinko paisto ja viileä tuuli punastutti poskia. Oltiin jo aikasin aamulla liikkeellä, pyöräiltiin rantaan ja puistoon ja oli kivaa! En muista koska olisin viimeks leikkinyt hippaa :D mä vaan huusin ja kiljuin, kun oli niin hauskaa :)

Perjantaina olin hoitamassa mun isän naisystävän kahta poikaa, Oliveria ja Ronnya, mut en viitti laittaa niistä kuvia jos naisystävä ei tykkää.. Mun täytyy näyttää teille mitä mä sain "palkaks" tosta hoitoillasta, härreguud!! Mut niille on kyllä pakko omistaa ihan oma kirjotuksensa.

Paljon on muutakin asiaa teille mut mä oon nyt ihan liian murkut pöksyissä et pystyisin kertomaan näitä asioita! Hei miten viikonloppu meni? :)

<3:lla Jansku

5 kommenttia:

  1. Vknloppu meni hyvin unisissa merkeissä. Oisin voinu nukkuu koko vknlopun putkeen, mutta olin koira vahtina niin ei oikeen onnistunu. Ehkä ens vknloppuna:D

    - ex-aupair joka ikävöi nyciä iha sikana! Oliko sun pakko vaihtaa toi yläkuva?!

    VastaaPoista
  2. Loistavasti kiitos kysymasta :) Jenkkien Fairit on kylla mahtava tapahtuma, muuta ei voi sanoa! Ja sunnuntai ei voinu olla olematta loistava, koska oli ruotsalaisten korvapuustipaiva! ♥

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kuulostaa ihan tosi houkuttelevalta toi nukkuminen viikonlopun yli<3 hmh, ootko just tullut takas suomeen? mä oon kerran käyny nycissä ja rakastuin kyllä ihan täysin! voin vaan kuvitella millaset fiilikset sulla on.. ja mä tykkään tosta kuvasta, niele itkusi ;) ei kai!

    Susette: ja nyt alko sit tekee mieli korvapuustejakin! :D miten sulla on muuten menny siellä? :) ootko vihtynyt?

    EHKÄPÄ NUKUN NYT KAKS PÄIVÄÄ PUTKEEN KORVAPUUSTIEN KERA, kipeä kun olen..

    VastaaPoista
  4. Apua! Mun piti iha laskee et millon mää oon tullu suomeen:DD eli siitä on jo iha liian kauan, mutta ei se silti muistoista lähe. Enemmän mää nykyään vertaan sitä miten asiat on erilailla siellä, ku sillon vertasin Suomeen..

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: muista, että aina pääsee takasin! :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!