28.10.2009

Leaving Helsinki

"Ajattelit sitten maailmanympärimatkalle lähteä?" kummasteli Tax Freen täti, kun kävin ostamassa salmiakkipurkkaa koneeseen.

HUUZAAA, täällä mä nyt istuskelen lähtöporttini edessä kolmine lentolippuineni ja odottelen, että pääsen vihdoin matkaan. Tällä kertaa meni toi lähtöselvitys HIEMAN paremmissa merkeissä, kun viime kerralla (tiputin passin auton etupenkin alle innostuksissani ja etsin sitä kyyneleet poskilla lähtöselvityksen edessä. Lopulta mä luovutin ja rojahdin matkalaukun päälle ja aloin huutaa ja itkee ääneen, kunnes mun isä viimeisillä minuuteilla löytää mun passin autosta! Love u dad <3 ah)

Kone Lontooseen lähtee tunnin päästä. Lontoossa vaihdetaan terminaalia vitosesta kolmoseen (vai miten se nyt meni) ja odotellaan lentoa Torontoon. Juups, älysin muuten eilen, että Torontohan on Kanadassa! Onneks vilkasin karttaa :D Torontosta matka jatkuu Losiin. Kentällä mua on vastassa oma kuljettaja, joka ajaa mut sitten vihdoin ja viimein kotiin. Laskin eilen, että mun matka Hki:stä Dana Pointiin, kotiin, kestää yli 24h. JIPPAI!

(mites toi mun kyyti? "Major VIP - Handle with care")

Nyt täytyy siirtyä koneeseen. Toivottakaa hyvää ja turvallista matkaa! Palataan :)

4 kommenttia:

  1. HUI! Lahteminen on aina niin kivvaa, tai siis ei aina oo, ei kaikki puolet mutta sitten kun istuu koneessa ja oottaa vaan saapumista paamaaraan niin silloin lentelee perhoset vatsassa kuin....entiedamika! :)

    VastaaPoista
  2. Ja niin turvallista matkaa!

    VastaaPoista
  3. heeippaa ja hyvää ja turvallista matkaaa!! :))

    VastaaPoista
  4. Susette: Niinhan se on, en ma vielakaan kylla ymmarra etta oon taas taalla! kiitos :)

    Sini: Tack ska du ha!

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!