3.9.2009

Tivolilauantai

Viime viikonloppu oli rentouttavan erilainen ja tosi kiva :) Ihanaa kun ei "tarttenut" olla kokoajan menossa eikä ollut "pakko mennä juhlimaan"-oloa kertaakaan koko viikonlopun aikana!
Perjantaina näin mun vanhan lukiokaverin Jooan piiitkästä aikaa. Oli tosi hauskaa nähdä Jooaa ja muistella menneitä mm. näiden ihanien asioiden parissa:

Oon tainnut unohtaa esitellä mun uuden rakkauden: NINTENDO 93! joo, just se vanha harmaa palikka <3 Aina yksin ollessani hakkaan nintskaa melkeen yön ympäri ja juttelen mariolle ja luigille ääneen kaikkea mukavaa. Että ne tiditittiditii-musat on niin legendaarisia :)

Ilman SingStaria en vois elää en. Ihana naapurini, olen hyvin pahoillani, että omistan 5 täydellistä singstar levyä ja vielä enemmän pahoillani siitä että omistan maailman kauneimman lauluäänen, varsinkin kun pääsen vauhtiin ;)

Kivaa oli ja aivan varmasti otetaan Nintska-ilta Jooan kanssa uusiksi!

Lauantaina olin lapsenvahtina mun lempparitytöille, Lauralle ja Annikalle.<3 Vitsi, että on tytöt kasvanut! Muistan kun menin ekaa kertaa 13-kesäisenä hoitamaan Lauraa ja Annikaa ja he kovasti kyselivät, että montako lasta "tädillä" on :D Noo, lauantaina käytiin tivolissa huvittelemassa, syötiin mäkissä namnam, ostettiin hirveesti karkkia, pidettiin leffailta jonkun ihanan Bratz-leffan merkeissä, rakenneltiin majaa ja leikittiin meidän lempparileikkiä, HIRVIÖTÄ (Jannina tunkee naamansa täyteen mustaa tököttiä ja kietoutuu kaikenmaailman riepuihin ja jahtaa tyttöjä karjuen ja tömistellen)! Ai että sitä kikatusta ja kiljumista, joka tästä leikistä lähtee, kannattaa koklata ;)

Kuvissa Laura, reipas kakkosluokkalainen, Annika, urhea ekaluokkalainen, kultaset noutajat Sweet ja Bella, sekä Jannina ja suloinen masumakkara.

Miten teidän viikonloppu meni? Ja eiks se niin mennyt, et parempi myöhään kun ei ollenkaan? ;) Ja muuten, mitä mieltä ootte tästä uudesta ulkoasusta, oliko entinen parempi?
<3: jansku SOON IN CA!

3 kommenttia:

  1. Hei tiiätkö, tajusin just et yks juttu mun TO DO-listassa on aidot jenkkibileet -nyt kun sä tuut ja tunnet kaikki OC-tyypit pystyt järkkää mut sellasiin eikö? ;) Vastavuoroisesti voin hommaa sulle liput Tom Cruisen vierestä futismatsissa...yeah right ;D

    VastaaPoista
  2. Marke: Joo, koitetaan järkätä meille jotkut OC-partyt! ja mä haluun ehdottomasti lähtee Losin parhaimman stalkkerin kanssa bongailee beksua ja cruisea ;) nyt alustavasti on tulopäivä tosiaan se 14.10 ke ja se eka viikonloppu menee San Franciscossa, mut sen jälkeen olen aivan up to everything! mä haluisin käydä siellä universal studioilla :) JEJEEJEJEJJEEE!

    VastaaPoista
  3. Greeeeat! Ja hei yks mun kaveri suunnittelee Vegasin matkaa marraskuulle, paljon au paireja lähdössä joten luvassa paljon hauskaa ;) Pistä harkintaan myös se.

    Ps. Baseball-matsiin nukahtaa, joten futis on paljon parempi vaihtoehto..:) Samoin jääkiekko, koska Selänne ja Koivu pelaa molemmat Anaheimissa :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!