19.9.2009

ja etsin kaikkialta sua vierelleni

Fiilikset ei tällä hetkellä kaikkein parhaimmat eilisen välikohtauksen takia. Pienen pieni parisuhdekriisi herran kanssa, joka ei edes ole mun poikaystävä. Alla olevan postauksen kommentointiboksista voi lukee mun avautumiset.

Mä kuitenkin mietin tässä, et en mäkään aivan täydellinen ole ollut, enkä ehkä täysin rehellisinkään. Taas kerran oon tienristeyksessä; lähteäkkö yksin oikealle vai sittenkin kahdestaan vasemmalle. Ehkäpä tie vasemmalle johtaa kivikoiden ja rämeiköiden kautta parempaan? tiedäppä siitä sitten.

No onneks mulla on kuitenkin aivan parhaat eväät lauantai-illalle:


Runosuoni kukkii ja kaikki muu tökkii. plääh. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille ja pitäkää kivaa munkin puolesta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!