15.7.2009

Mä olen rakastumassa..

.. mun makkariin! <3 tällä hetkellä ollaan ihan pikkiriikkisen matkan päästä täydellisyydestä, ahh. Kyllä siitä hieno tulee. Sänky on paikallaan (patja vaan puuttuu. Meinasin muuten eilen rojahtaa tohon sängylle kun se on niin houkuttelevan näkönen, mut onneks en, muuten makaisin varmaan vieläkin tuolla sängyn pohjalla ihan sanan oikeassa merkityksessä!), mun "lukunurkka" on taulua ja koruviritelmää vaille valmis, kaapissa vallitsee ihana järjestys ja mmmmm. Olen onnellinen! Vielä puuttuu se uusi tapetti, taulu sängyn päälle ja spotit vaatekaapin yläpuolelle. Sitten ollaan READY - ainakin hetken aikaa, kunnes keksin taas jotain muka hienompaa ;)

Tää kassi on niin kuuma. Mä muistan kun pummasin ton Sokokselta ja Saaraa nolotti. Kiikutin kassin mukanani Mbarin terassille ja suojelin sitä kun kukkaa kämmenellä. Se istu meidän pöydän päässä ja silittelin sitä vähän väliä. Nam, tossa on mies mun makuun!

Sain äitiltä joulupöytäkynttelikön sillä ehdolla, että aina jouluisin tuon sen mukanani aattopöytään! valoa kansalle :)

Tässä kuvassa näkyy toi mun vanha tapetti, ei sovi yhtään väreiltään tonne huoneeseen, eihän? Uus tapetti on myöskin tollanen ornamentti-kuvioinen, mutta väreinä siinä on valkosta ja hopeaa.

Oli hymy korvissa treffien jälkeen! Kauhee muuten mennä jonnekkin treffeille suoraan töistä, en sitten ois voinut yhtään enempää näyttää konttorirotalta: kauluspaita, ranskalainen letti, suorat farkut, balleriinat ja mun "lemppari kaulakoru" elikkä työpaikan kulkukortti, jota pitelen aina vahingossa kaulassani melkeen 24/7, haha! Treffeistä puheenollen..

Mun onkin pitkään pitänyt vähän päivitellä tota mun ja Rayn tilannetta. Tällä hetkellä ei oo mitään tilannetta. Ei ole mitään! Kunnon kusipää oikeesti. Alussa kun tulin Suomeen yritin kauheesti pitää yhteyttä facebookin kautta Rayhin, meidän piti skypetreffitkin sopia mut ei herra asshole sitten ikinä lähettänyt mitään takasin eikä skypeosotettakaan tullut. Humalassa sitten on aina välillä tullut sellanen että "nytpä soitan Raylle"-olo, mut ei se vastaa. No, katsotaan ollaanko me edes näkemässä syksyllä, kun oon takasin jenkeissä.

Onneks mä osasin vähän aavistaa tän enkä pistänyt itteäni ihan täysin "likoon" täällä Suomessa, enkä kyllä Californiassakaan. Mut kyl mä silti haluisin herra Jordania vielä nähdä, meillä oli kieltämättä aika hauskaa yhdessä (poislukien mun angstaukset ja sen ihme kiukkuumiset)!

Joten tämän takia olin siis eilen treffeillä yhden vähän vanhemman miehen kanssa :) ja meillä oli hauskaa, käytiin kahvilla ja sen jälkeen mentiin ruttopuistoon istuskelemaan aurinkoon. Pakko paljastaa sen verran tästä tyypistä, että se on hakemassa liikennelentäjäkouluun nyt syksyllä. Miten se olikaan, rikkaisiin naimisiin ;) (tää oli sitten läppä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!