26.5.2009

VEGAAASS here I am!

Lahto Vegasiin oli neljalta yolla ja meijan piti viela pakata Julien kanssa! Jai aika vahasiks unet :s Ajettiin Las Vegasiin Rayn (mmmmmmm) ja Jonin kanssa noin seitteman tuntia. Matka meni tosi nopeesti, koska kaikki oli niin innoissaan ja ma vaan pompin ympari autoo ja leikin paparazzia. Ja musa autossa oli aaaaahh!


Paastiin perille kymmenen aikaan ja saatiin huone heti kayttoon, jee! paaaartyyyyyyyy! hypittiin sangyilla, huudatettiin mun iPodia, otettiin jotain ihme poseposeja koko porukka ja tietty juotiin siina samalla.


Oli ihan SAIRAAN kuuma, joku 100fahrenheittia! oli pakko menna viilettymaan altaalle. Pojat meni meijan omalle poolille, mut me Julien kanssa suunnattiin Hard Rock Cafen uima-altaalle, koska kaikki joilta kysyttiin, sano et se on ehdottomasti paras ja taynna kuumia miehia.


Kylla, se allas oli ihan hullu! ihan taynna porukkaa, kaikki vaan tanssi ja joi ja piti hauskaa. ALtaan reunat oli taynna sellasia VIP-telttoja, joissa rikkaat vanhat ja RUMAT miehet nuoli suklaata sellasten Paris Hilton horojen vatsoilta, YAK!

kuka oli humalassa. hhhm, en mina. Kuka havitti laukkunsa altaaseen, hhhmm, en mina. IDIOOTTI! jep, yhtakkia vaan naan kun mun kaikki kamat kelluu ympari allasta.. Sinne meni puhelin, kamera ja KAIKKI! mun rahat vaan lillu ympari sita allasta.

elikka siis, kamera kesti vegasissa ne pari ekaa tuntia ja etta mua ottaa paahan! mun kamera on mun ELAMA!! en ma voi elaa ilman sita! puhelimesta viis, kavin itseasiassa ostaa miljoonan promillen humalassa ittelleni 20$ uuden puhelimen. Mut kamera.. :s onneks muistikortti ei vioittunu, niin on ees jotain kuvia Vegasista.

Mun muistikuvat ekalta paivalta on vahan hatarat, mut ma muistan et oli niin sairaan kivaa! illalla kierreltiin ympariinsa ja hypittiin ravintolasta toiseen ja vaan biletettiin ihan taysin rinnoin! ja ainiin, kait ma taisin vahan pelata pokeriakin, nain muistelisin. Ray oli koko illan mun mukana ja piti huolta kaikesta, ihana<3

ilta tai siis yo paatty yhden Jayn (hiphop artisti Losista) sviittiin, tanssittiin poydalla ja kuunneltiin sen biiseja ja juotiin shampanjaa :) Saturday was a BLAST!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!