18.5.2009

saturday

Aamu alko rauhallisesti Katrinan kanssa, lupasin kattoo pikkuneitia silla aikaa kun muu perhe meni yhteen hyvantekevaisyyskonferenssiin. Kaytiin Katrinan kanssa shoppailemassa ja hyppimassa vesilahteissa ja karuselliajelulla Irvine Spectrumissa. Oli ihanaa viettaa "laatuaikaa" pelkastaan Gumman kanssa! Mua edelleenkin vaan ihmetyttaa se, miten ihmiset kelaa, et ma oon naiden lasten aiti "your daughter looks just like her mother!" "how old is your daughter?" no, ei se mitaan, siihen oon jo niin tottunut.

Sitten tipautin tyton kotiin ja jatkettiin Julien kanssa Laguna Beachille ottaa arskaa (vaikka arska ei missaan vaiheessa paistanut).

Ihmisia oli pilvin pimein vaikka se aurinko ei siis paistanukkaan. Luettiin lehtia, naureskeltiin, syotiin evaita, kuunneltiin Mayeria ja kaytiin uimassa. PRKL, Julie paatti vahan asustella mua ja ripusteli kaikenmaailman levia ja risuja mun kaulaan :D porukka vahan katto.. hhmmm mikskohan.

Rannan jalkeen ajettiin meille valmistautumaan iltaa varten. etta ma oon ikavoinyt just sita tyttojen valmistautumista. Tiedatteko, laitetaan hiuksia, meikkaillaan, sovitellaan viitta eri mekkoa ja vahan tissutellaan siina samassa, ahh :)





Lukittauduttiin mun pieneen vessaan ainakin kaheks tunniks, Nick vaan kokoajan vitsaili meidan ajankaytosta ja Belli totes "you just don't understand girls!"

Suunnitelmissa oli pienet kotibileet Ryanilla (Rayn kaveri), Blues festarit ja New Port Beachin yoelama. Ma oon sita mielta, et liikasuunnittelu aina pilaa koko illan! Ei siis niin, etta meidan ilta olis pilalle mennyt, mut ei me noista toteutettu kun eka, eli KOTIBILEET.





Julie loysi kameran menomatkalla Ryanille.. mielenkiintosia kuvia! :D

Asteltiin sitten sisaan Ryanille niissa mielikuvissa, etta vaan piipahdetaan naissa kotibileissa. Ensinnakin, ne ei ollut normaalit kotibileet vaan VALMISTUJAISJUHLAT mummoineen, serkkuineen, puheineen ja shampanjoineen! ei, oliko pikkasen noloa astua sisaan noinkin tarkeisiin juhliin tietamatta koko asiasta! Toiseks, piipahdus veny pitkalle pitkalle yomyohaan. mut mita pienista, kivaa oli! Juteltiin vanhojen ihmisten kanssa, lauleskeltiin pianon ja kitaroiden yms saestyksella kaikki Beatlesin biisit, uitiin ja istuttiin varmaan kolme tuntia porealtaassa. Kaikkea hauskaa tapahtu ja loppujen lopuks oli tosi kiva ilta, vaikka ei suunnitelmat ihan nappiin mennytkaan! Ja vaikka ma illan paatteeks paatin vetasta Raylle "I am mad at you"-keskustelut, shiit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!