28.5.2009

new Aupair

Odotellaan just Alexin kanssa uutta aupairia, Juulia, kotiin :)





Tunnin paasta kun Juuli seisoo ton oven takana, tiedan etta alyyn sen, ma ihan oikeesti olen lahdossa pois. Juuli tulee tanne "ottamaan mun paikan". Jotenkin se tuntuu tosi haikeelta, mut sitten taas toisaalta ma tiedan, etta Juuli on mita parhain valinta tanne, heti siis mun jalkeen ;) ja muutenkin, mulla on niin paljon kivoja suunnitelmia talle viikolle, kun ollaan taalla yhdessa! nyt mun taytyy vaan unohtaa negatiiviset ja surulliset ajatukset kotiinlahdosta ja ottaa naista seitsemasta paivasta KAIKKI ILO IRTI! :)

ja ray on niin ihana, se vaan soittaa mulle kokoajan ja kyselee, etta onhan kaikki hyvin ja naurattaa mua, etten olis surullinen tan lahdon takia. Se myos ihmettelee etta miks oon surullinen, oonhan ma tulossa takasin: "I can't wait hanging out with you again after couple of months, we are so much fun together!" mmmmm<3

Meidan askarteluja talta paivalta ja vahan listaa Juulille.. :)

Toinen niin innoissaan odottaa Juulia! Vaikka alex sanokin mulle tanaan "I don't want you to leave, i am going to miss you so much" arvatkaa vaan miten mulla oli itkussa pidattelemista. Ma oon muutenkin itkenyt aika paljon naiden viimeisten parin paivan aikana :s

mut nyt, me jaadaan innolla odottelee Juulin taksia! I'll be back <3 jansku

2 kommenttia:

  1. Heimites, onks teillä jo vknloppu buukattu täyteen? Ollaan siis kai menossa lauantaina sinne Universal studioille Jonna kans jos kiinnostaa. Ainaki sit syksyllä viimeistään mennään sun kans uudestaan jos et nyt pääse ;)

    VastaaPoista
  2. me ollaan lauantaina suuntaamassa San Diegoon! :s mut hei, Juuli haluais mielellaan nahda varmasti Losia, voisit toimia turistioppaana!? :)

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!