22.4.2009

TJ Maxx knows how to make me happy

ma sanon vaan etta MITA!?

tulin asken kotiin paivittaiselta (no ainakin melkeen) TJ Maxx reissultani ja ma oon aivan myyty mun ostoksille!

Taa on niin mina! Punahtavan ruskeaa nahkaa, ei liian tyttomaista, vahan hapsuja.. Merkkina Levi's ja hintaa VAIVASET 19,99$!!

En yleensa oo mikaan kummonen laukkuihminen, mut taa jotenkin savaytti, hintalappuun kurkkauksen jalkeen se oli jo mun! so sweet.

Ma kokeilin tata varmaan seitteman kertaa ennen kun olin ihan varma etta haluun tan. DKNY:n vaaleenpunanen iso paitamekkotunikahassakka, joka on kokoa XL, mut se naytti niin sopolta paalla! Noi printit vei mun sydamen. Nyt on nimittain meneillaan just tollanen urbaanicitykuva-kausi mulla ihan kaikessa! Tasta pulitin 24,99$, ei paha ei paha.

Vahan yksityiskohtia paidasta. Ma en viela oo paattanyt, etta annanko tan roikkua ihan rennosti paalla legareiden kanssa vai vasaanko tohon jonkun vyon, saa nahda..

Ma oon menossa viettamaan lauantaita suomalaisten Au pairien kanssa Los Angelesiin. Kierretaan Hollywoodia, naa perus turistinahtavyydet, kyltti, Walk Of Fame yms ja sitten tietty shoppaillaan <3 tosi kiva taas tavata uusia ihmisia! Aika hauskaa, etta "tutustuttiin" tyttojen kanssa irc-galleriassa, aupair yhteisossa :D toivottavasti tulee kiva lauantai! Ja jeee, kerrankin kuvia MUSTA eika vaan Alexista ja Katrinasta !!

puss, jannina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!