26.4.2009

My weekend in Hollywood

BEEN THERE, DONE THAT ;)

Heratyskello soi 6:45am ja ups, torkku oli taas kerran kaveri. Herasin 7:30am ja kyyti juna-asemalle lahti 7:45am, nice, tarkottaen siis sita, etta vaatepanikointiin ei riittany aikaa, eika myoskaan ajatteluun, en nimittain muistanu ottaa MITAAN yokamoja mukaan Hollywoodiin. Ehkapa tama selittaa sen, miks aamuinen tunkkasuus suussa oli niin mojova ja naama kauniina kun harakan perse vanhojen meikkien jaljilta.

No kerkesin kuitenkin junaan ja heti asemalla tein jo uusia tuttavuuksia. Tutustuin kolmeen ranskalaiseen, Ameliehen, Paulineen ja Joniin. Istuttiin sitten koko junamatka yhdessa ja juteltiin kaikkea maan ja taivaan valilta. Kaikki oli TOSI mukavia. Ja Jon oli silmalle iloksi :)

Me vaihdettiin ranskalaisten kanssa numerot yms facebookit ja tultiin siihen tulokseen, etta toukokuun loppupuolella vuokrataan auto ja pakataan kimpsumme ja kampsumme siihen, suuntana SAN FRANCISCO! kiva saada kavereita ympari maailmaa :)

Junamatkan jalkeen oli luvassa paiva suomalaisten aupairien, Jonnan ja Marken, kanssa shoppailen ja nahtavyyksia kierrellen. Alussa tuntu niin idiootilta puhua suomea ja ma jaksoin joka toisen sanan jalkeen jankata siita, mut paivan paatteeks suomi sujukin sitten ihan ongelmitta.

Tietty kaveltiin Walk of Famella pitka matka tahtia bongaillen..

Ensimmainen tahti, joka nahtiin metroasemalta ulos astuttaessa ja tasta onkin arviolta noin 28 kuvaa..

Jonnan kanssa Destiny's Child tahden vieressa

sitten loyty tahdista tahdein ! my idol (alkaa kiinnittako huomiota tohon mun oi niin ihanaan tissivakoon)

Heeeiii, missa on kossun tahti!? en todellakaan osannu odottaa, etta tallanenkin tuolta loytyis!

Kukas muukaan tyydyttaisi turistien nalan kun Mc Donald's!

Oli muuten mun ensimmainen roskaruoka-ateria taalla, josta oon niin hemmetin ylpee! ja taytyy sanoa, et ma kylla pystyn elaa ilman sita.

Lounaan jalkeen jatkettiin turistikierrosta, pari marilynia lisaa..

Tan kuvan ottaneella miehella oli nenassa jotain muutakin kun rakaa (lue: kokaiinia). Ehka se selittaa kaikki lupailut siita, kuinka han tekee meista kaikista isoja staroja.

Sitten oli aika paastaa Jannina valloilleen -> bussilla Santa Monican ostoskadulle shoppaamaan!

Neljas suomalainen aupairi, Maria, liitty meijan seuraan Santa Monicassa.

Illalla sanottiin heippaheit ja ma lahin sitten yksin sompailemaan takas Hollywoodiin, jossa ma tapasin Carolinen ja Kylen (Bellin kaveripariskunta, jotka oon tavannut pari kertaa aikasemmin).

Kaytiin syomassa vegaaniravintolassa, joka oli muuten hirmupositiivinen yllatys!

Nami, tomaattipastaa with temphe balls (ei mitaan hajua mita ne oli, mutta hyvalta maistu!)

Ajeltiin ympari Los Angelesia ja kurkittiin vahan yoelamaa autosta.



Ja sitten mentiin Carolinen ja Kylen kampille nauttimaan olutta ja shampanjaa.

We all got little tipsy as you can see. Mulla oli niin hauska ilta Carolinen ja Kylen kanssa, ne on tosi mukavia ja hauskoja! Ja ne piti musta niin hyvaa huolta ja teki mun viikonlopusta mahtavan :) jakso viela tanaankin nayttaa mulle kaupunkia ja vieda mua shoppailemaan!

Tietty ajettiin tanaan nappaamaan pari turistiposea niin lahelle Hollywood-signia kun vaan mahdollista. Naytanpa muuten turistien turistilta tossa mun topissani :D

Kaytiin ostoksilla ihan sairaan isossa musiikkikaupassa, ma vaan rapsin kuvia suu auki, olin niin hammastynyt!

Kyle ettii Snow Patrolin levya mulle miljoonien muiden joukosta.

Junamatkaa varten tayty saada jotain purtavaa masuun, joten kaytiin taas syomassa vegaaniravintolassa (Kyle on vegaani)

Ma oon oikeesti tosi yllattynyt siita, etta miten hyvaa ja tayttavaa vegaaniruoka on. Ja taalla se ei oo et "hei syo kurkkua" vaan vaihtoehtoja on satoja, jota en tiennyt. Mulla oli ennakkoluuloja "pupunruoasta" mut ei oo enaa :P

Kaiken kaikkiaan mun viikonloppu Hollywoodissa oli taydellisen onnistunut! Tapasin uusia ihania ihmisia, nain kaiken mita oon aina halunnut nahda, shoppasin taas kaikki rahat (pakko muuten nayttaa huomenna mita tuli ostettua!) ja muuten vaan pidin hauskaa. Aivan varmasti meen kaymaan viela toistekin ennen kun taytyy lahtea takas kotiin.

Kiitos kaikille onnistuneesta viikonlopusta! <3

4 kommenttia:

  1. nyt heti kuvia et mitä oot ostanu!! oot ihanan ruskee heiiiiiiiiii :)

    VastaaPoista
  2. toivottavasti tulis taas mahtavat rantakelit niin saisin vahan enemman tata brunaa, but thanks i like it too :) kuvaan noi kaikki heti kun meijan tyhma siivooja lahtee veke!

    VastaaPoista
  3. Hei oliks tuolla levykaupassa myös dvd:eitä? :)

    JA HAH vihdoin löysin sun blogin, nyt alkaa stalkkaus! :D

    VastaaPoista
  4. joo oli siella! ja noi seinat oli taynna julisteita mita sai ostaa! menin ihan sekasin siella :D mennaan kaymaan joku kerta yhdessa!

    Jeee, stalkkeri ;D

    VastaaPoista

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!