22.4.2009

It must be silver!

Alexander nukkuu, joten mulla on hyvin aikaa taas haahuilla kaikenmaailman sisustusnettisivuilla ja suunnitella mun makkarin uutta tyylia! Tassa vahan esimakua:

Ennen mun Californian reissua kavin Ikeasta nappaamassa tumman ruskean parisangyn, jonka oon jo pitkaan halunnut!

Iso ja tyylikas tuoli, jonka voi haudata vaatekasan alle :D IKEA

Oon ihastunut tan tyynyn kuosiin ja tiedan etten oo ainoo :D H&M

Uusi innostus sisustuksessa on kaikki kiiltava ja erityisesti hopea! Naitakin itseasiassa oon jo ostanut pari samantyylista :)

Sitten tuleekin probleema. Haluun mun sangyn ylapuoleiselle seinalle jonkun ihan ALYTTOMAN makeen taulun, mut mulla on niin monta lempparia! Jotain tallasta kuitenkin haen takaa:

Kate moss, kuva

Nam.

Vau! Loysin tan taulun myos pinkinviolettina, mut jotenkin en saanut siita kuvaa ladattua tanne .. :S

Taulut loytyy osoitteesta http://www.modern-canvas-art.com ja siella myos komeilee toi dj:n poyta pinkkina. Mun makkari tulee olemaan aika mustavalkonen, jos ns. tata kaavaa noudatan, joten pakko saada sinne vahan jotain variakin. Paitsi mua kylla kutkuttaa ajatus tollasesta tosi pelkistetysta ja modernista. AH, EN JAKSA OOTTAA OMAA KOTIA ENAA!! Toivottavasti mun vuokralainen ei oo rajayttany sita viela maan tasalle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!