30.4.2009

Glada vappen, bara vatten..

Viime vappuna olin taas tosi vitsikas ja laitoin kaikille vapputoivotukset otsikon sanoin. Niin tein myos sita edellisena vappuna. Ja niin tekisin myos tanavappuna, jos tekstari Suomeen ei maksais 1eur/tekstari. Ainoo poikkeus edellisvuosista tan vuoden vappuun on se, etta toi mun hauska vitsi ei tosiaan oo lappa. Ei taalla mitaan vappua ole eika sita oikeen parane vetaa perseita itsekseen lapsia vahtiessa. nyyyh, oon aina rakastanu vappua ja nakkeja ja serpentiinia ja peruukkeja ja ilmapalloja ja.. tana vuonna olisin saanu vetaa mun ylpparilakinkin paahan! hmh. no kuitenkin vappuja kaikille (aika laimee taa mun toivotus, mut!)




Tanaan sitten on taas kerran ollu ihan normipaiva, Alexander ei nukkunu paikkareita niin oli vahan keksimista kokoajan pitaa herra vauhdissa ja tyytyvaisena. Me tanssittiin varmaan tunti! Oli valssia, tangoa, macarenaa, pyllyn keikutusta ja hyvin naytti oppi perille menevan :D Tyynysota oli kans aika cool, ENSIMMAISEN kerran kahteen kuukauteen annoin Alexin sotkea niin paljon kun se halus! Kaikki tyynyt, kaikki pehmolelut ja kaikki muukin roina lattialle, niin johan oli hymy pikkuherralla korvissa! mut niin oli mullakin, valilla on pakko paastaa sisainen lapsi oikeen sydamen kyllyydesta leikkimaan :)


Siella toinen onnessaan potkottelee kaikkien ohkomonkiaistensa seassa :)


Pillow fight, ihan sulonen kaksari Janninalla!

Illalla paatin teha jotain muuta kun vaan shoppailla tai datailla, joten ajoin itteni lahimmalle salille, jossa Belli on jasen ja menin hip hop-tunnille. Joo, siita tunnista oli kylla hip hop kaukana, alko pikkasen naurattaa kun kajareissa pauhaa Barbie Girl ja kaikkien piti hyppia samalla tavalla kun nuket. mmm, mielenkiintosta. No mut silti tuli hiki, mika on hyva, silla ma en halua lihota taalla. Naa kaks ekaa kuukautta on tahan asti mennyt paljon odotettua paremmin: syodaan perheen kanssa tosi terveellista ruokaa eika kayda pikaruokaloissa ja iltasin mulla on tapana kayda juoksuttamassa mun iPodia (taalla siis menee painon kannalta paremmin kun suomessa!) Mut nyt.. Oon koukussa.. Ben&Jerry's! ma vahingossa maistoin enka voi enaa lopettaa!!! vedan joka paiva jostain purnukasta varmaan puolet ja sen jalkeen on taas huono olo ja pakko menna lenkille-fiilis. No ehkapa mun taytyy vaan nauttia siita jadesta, kun sita taalta niin halvalla saa ja murehtia sitten suomessa tulleita kiloja.. tai ehka ma vaan alan kaymaan "hip hop"-tunneilla satkimassa!



Nammm. Nammm. NAMMMMM!! <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!