24.4.2009

Becoming a good housewife?

Oon tunnetusti maailman paskin kokki, en osaa tehda MITAAN sahlaamatta! Tassa pari tarinaa miten huono ruuanlaittaja OIKEASTI olen (aina kun kerron naa, niin saan hirveesti paivalliskutsuja jee!)

1) Olin suunnitellu kokkaavani mahtavan ja romanttisen illallisen silloiselle hhmmm.. sanotaan vaikkapa hengauskaverille :D Ruokalistalla oli KALLIIT pihvit, ite tehdyt lohkoperunat ja tietty maustevoi. Ennen kun sain edes yhden pihvin paistettua niin mun naama oli taynna tulikuumaa rasvaa ja se oli Jorvikeikka -sinne jai pihvit pannulle odottelemaan -> viikko sairaslomaa, koska naytin niin kauheelta toisen asteen palovammojeni kanssa!

2) Sain maailman herkullisimman kookoskanasorsselireseptin, jota paatin kokeilla. Kutsuin mun ystavan, Sofian, syomaan sita mun kanssa. Kun kastike kaiken aherruksen jalkeen vihdoin ja viimein oli valmista, onnistuin jotenkin heittamaan koko kattilan lavuaariin, jossa sofia samaan aikaan huuhteli jotain astioita -> maukasta vesikookoskeittoa, NAM!

3) Leivottiin mun pikkusiskon Neelan kanssa laskiaispullia. Neela huijas mut vaivaamaan sita taikinaa ja mina oikein viisaana leipurina tungin kummatkin kadet kyynarpaita myoten taikinaan ja aloin veivata. Mulla on kauhee ahtaanpaikankammo ja se sattukin tulemaan juuri tassakin tilanteessa -> paniikki-itku kun Neela samalla videokuvaa kannykallaan mun leivontataidot. Ja oli muuten pahoja pullia :(

Mutta nyt. Ma olen taalla. Taalla kaikki, IHAN KAIKKI on mahdollista. Ma olen ylittanyt itteni ja paassyt kokkielementtiini.

Tanaan tein salaattia (otin pussista salaatinlehtia. otin pussista minitomaatteja. otin rasiasta karhunmarjoja. otin pussista kurkkua, no ei se pitaa viela sentaan ite leikata. otin purkista eilisia kanafileita). JEEEE ja taa oli hyvaa! :P

Ehka joku muukin uskaltais tota syoda..

Tein yks paiva suklaakakun (ostin kaupasta suklaakakku-valmispaketin, lisasin paketin sisaltoon vetta).

Ihan kauheeta scheissea!! oli niin huvittavaa kattoa kun Belli ja Nick soi tota naama irvessa ja sano, NAM this is really good..

Tein mamman synttareiden kunniaks mansikkahyytelokakun (ostin valmiin pohjan samalla hinnalla, milla olisin saanut AMMATTILEIPURIN tekeman hienon kakun, ostin mansikoita, ostin Jello-hyyteloa ja sorssasin kaiken kasaan).

ja nain hieno siita tuli! mut taa oikeesti maistu ihan syotavalta :)

no, ehka joku kaunis paiva sitten tulevaisuudessa (no aivan varmasti, onneks on makit ja kotipizzat yms).

Huomista innokkaasti odotellen, jansku <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!