18.3.2009

Bye cold Finland !

HÄHÄÄÄÄ, oon lontoossa nyt! en osaa ollenkaan olla, en tiedä minne mennä, mistä ostaa ja mitä ja kaikkein tärkein; MISTÄ MUN KONE LÄHTEE! haha voi shit.
No, musta tuntuu et ton aamusen passi-itku-kauhuepisodin jälkeen ei enää kauheen paljon huonommin vois mennä. (olin viimenen kenet tsekattiin koneeseen. Passi oli hukassa, pappa löys sen viime minuuteilla autosta penkin alta). At least I hope so! Kävin äsken ostaa leipää ja limpparia ja musta tuntuu et kuulostan täysin idiootilta kun mä yritän sönköttää englantia! Vaik mun mielestä oon HYVÄ! ja ai että sitten kun tuun takas, mähän en varmaan enää mitään muuta puhukkaan ku sexy american english ;)
mua pitäis jänskättää tosi paljon mut ei niin ei ! on vaan sellanen ”uuuu kivaa”-olo, kutittaa ihan vähän masusta (jannina, sitä kutsutaan jännittämiseksi). Kirjotan lisää koneessa, tää mun miniläppäri SITTENKIN on aivan täydellinen, love u <3


Kuva kun Jannina vammaa Heathrow'n kentällä! huomaa ihan selvästi ilmeestä että oon TOSI innoissani ja ihan jännittyny!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!