18.3.2009

Flying high

lentokoneessa :)

eilen mä kelasin et kaikki menee ihan täysin päin honkia. Olin ihan varma et tällä London – Los Angeles lennolla mun viereen tulee istuu joku 168kg jenkkimies. No, en ihan osunu oikeeseen.. mun penkkirivillä ei istu ketään muita, eli mulla on kolme penkkii tässä käytettävänä. Ahhhh ihanaa vaan loikoilla peiton alla ja kattoo leffoja, British Airwaysilla on muuten aivan SAIRAASTI leffoja! katoin just äsken p.s. I love you ja just äsken alotin Slummien miljonäärin :)



aaahhh ja ruokakin tuli just ”Miss, what would you like to eat, chicken or beaf?” namm<3 ”here is another sprite for you Miss”

Ja hei,
mulla on niiiin ihania ystäviä!
Tiistainläksäreissä sain tytöiltä ihan törkeen ihanan ja sulosen käsikorun, tää on niiin MUN!! ja sit sain erikalta suklaata sellasia NAM mut niitä mulla ei oo mukana :/



Sitten eilen kun hyvästeltiin Sofian kanssa, niin se anto mulle korun ja sano että se on vähän hassu. Se kerto kuitenkin ostaneensa sen mulle sen takia kun sillä tuli siitä HETI mieleen me.



Mä meinasin NIIN alkaa itkeä, kun sain Sofialta
ton korun, jossa on kaksi pientä sydäntä ja
se kerto että ”tossa ollaan me” <3 sitten se
pisti vielä yöllä viestin että älä ota korua pois
kaulasta paras kaveri. MISS U ALREADY

P.S. Eka julkkis bongattu! Istuu mun viereisellä penkkirivillä, se mustatukkanen rokkari nimittäin, taitaapi olla Jussi44 (jos sellasta ees on :D)

2 kommenttia:

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!