20.3.2009

California life

Taalla sita nyt ollaan, kuukauden paivat on jo tultu taalla hengailtua! oon monesti miettinyt etta ma kirjottelisin tanne jotain, mut Aupairin elama ei oo mitaan maailman kiireettominta hommaa! :D kuvien kera on mukava kertoa vahan etta mita taalla on tapahtunu, keta taalla on mun kanssa, millasta taalla on yms :)

We start with my family:

Alexander on 4-vuotias, ihana, tomera nuorimies! Tempperamenttia loytyy, mutta se on talla hetkella aika pitkalti vahvojen laakkeiden ja hoitojen syyta syopaa vastaan.. Alexanderin (kutsutaan myos nimella Gubben=ruotsiksi kulta yms) kanssa vietan paivat pitkat kotona! Tehdaan kaikkea kivaa, leivotaan (niinkun kuvasta nakee), kaydaan rannalla, kirjastossa, puistoissa, shoppaamassa, leikitaan ymsyms :)

Gubben has learnt to love camera ;)



Sitten perheessa on myos kesalla 2 vuotta tayttava hurmaavan hauska pikkuneiti, Katrina, Gumman (ruotsiks kulta tytosta).

Rannalla <3



Katrina ei oo paivisin mun kaa, aamulla aikasin pappa, Nick, vie tyton "paivatadille" hoitoon.

Mulla ei oikeen oo kuvia vanhemmista, Bellista ja Nickista, enka itseasiassa ees tiia haluuko ne, et laitan niitten naamat nettiin.. Mut ah, kun tulin ja opin tuntemaan vanhemmat, niin tunsin itteni niin helpottuneeks ja onnelliseks :) valilla kuulee hirveita kauhutarinoita aupairvuodesta yms, mut taa koko perhe on niin ihana! Vanhemmat on jotenkin niin rentoja ja haluu etta mulla on toiden lisaksi KIVAA !! tassa viel pari "perhepotrettia" rannalta, love these pics!

Gubben and Gumman med mamma

Me and my loves.

Siina oli mun perheesta vahasen, nyt on pakko lahtee Alexin kaa golffaa, se vinkuu kokoajan tossa korvan vieressa! :D jatkoa tulee, nyt paasin vauhtiin taas kerran tassa bloggaamisessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!