21.2.2009

haluu sisustaa :(

Nyt on pari päivää käytetty tän blogimaailman tutkimiseen ja kyllä se luistamaan on pikkuhiljaa lähdössä, jes! Oon itseasiassa ihan innoissani, nyt on taas iltavuoroille jotain tekemistä hah :D
Näin muuten maailman ihanimman taulun eilen, mun on PAKKO saada samanlainen! Se oli sellanen noin 2m X 2m, mustavalkonen pop-taidetta edustava taulu vaaleanpunaisella höystettynä. Oon aivan rakastunut siihen tauluun, soitin jo sille mun kaverille, joka on onnellisesti tän taulun omistaja, että paljolla saisin ton ihanuuden mun olohuoneen seinää koristamaan. Tänään oon kokopäivän ollu matkalla Ikeaan ostamaan kehyksiä, taulukauppoihin kattelee tauluja, julisteita ja kortteja ja sitten jopa googletin sellasia liikkeitä, jotka tekee valokuvista isoja canvastauluja! En jaksa enää odottaa, että pääsen taas omaan kotiin asumaan :) nyt se on vuokralla kesään asti :/ (alla kuva taulusta, nam<3, mitäs muut tykkää?)
Oon tänään lähdössä Kristan kanssa ulos. Tutustuttiin 13 vuotiaina kielikurssilla Isle Of Wightilla, sillon kun Jannina pukeutu vielä pinkkiin ja söi tikkareita ja kikatteli pojille, oi niitä aikoja! Bongasin Kristan joku vuosi sitten ihan sattumalta jostain irc-galleriasta ja ollaan nytten alettu pitää yhteyttä :) Musta on kivaa saada välillä vähän "ei niin jokapäiväistä" seuraa, jotain uutta. Krista on niin samanlainen kun minä, saa nähdä että mitäs tästä yöstä oikeen tulee ja minnekköhän me päädytään, seikkailu edessä..



Hauskaa lauantai-iltaa kaikille, have fun! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!